torsdag 24 november 2016

Le follia in Syria

Ego seque le reportos de Syria e me demanda si le humanos es folle. Il ha plure versiones pro qual causa le guerra comenciava ma le facto es que on devasta un pais que ora es in un plus mal situation que antea, mesmo si le regime era un dictatura, ma – como ego lo comprende – ubi varie gruppos e religiones poteva conviver. Vos va audir le varie propagandistic versiones de omne partes mixate in le conflicto, ma illes qui suffre plus es le civiles, qui non vole plus que ducer un quiete vita, far su labor o studiar. Omne partes in le conflicto habe plus o minus le mesme scopo: combatter le terrorismo, ma naturalmente le terrorismo ha diverse aspectos, dependente del persona al qui tu face le question! Esque il non es tempore que omne partes cessa le guerra e comencia usar su sagessa, prudentia?

Ego comprende naturalmente que ego como un simple povre civil non pote haber influentia, ma forsan nos omnes pote juncte crear le necessari influentia. Isto es terribilemente naive, ma isto es lo que ego pote dicer: cessa le follia!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar